09 юли 2007

вторник, 13 декември 2005 / Прочетено 300 пъти
Фрапорт предложи в писмо до зам.-министъра на културата и туризма г-н Димитър Хаджиниколов място за реклама на България като атрактивна туристическа дестинация на своята обновена интернет страница "Airport City". Това съобщи г-жа Андреа Пал, вицепрезидент на "Global Investments&Management" към Фрапорт Груп, предават от компанията.
"Поканихме г-н Хаджиниколов да ни посети на летището във Франкфурт, за да обсъдим всички възможности и технически подробности по поставянето на рекламата на България", уточни г-жа Пал.
Адресът на новия интернет сайт е http://www.airportcity-frankfurt.de/. Обновената страница на немския авиотранспортен център предлага три основни раздела - "Пътувания", "Практически Съвети" и "Бизнес", като всеки от тях е ясно структуриран и в различен цвят. Информацията се публийкува на английски и немски език.

Няма коментари: